הצליל הפנימי
שיעורי יוגה בפייסבוק - שישי בבוקר עם אודי בילו ואלה בילו
פורסם בתאריך 13/05/2020
נפתחה קבוצת יוגה חדשה בפייסבוק לשיעורי יוגה בשידור חי, בימי שישי בבוקר, השיעורים יועברו על ידי ד"ר אודי בילו ואלה בילו
  • השיעורים מתאימים למתרגלים חדשים ולחברים המתעניינים בכיווני הלימוד של הבריגהו יוגה. 
  • אין צורך בידע מוקדם
  • התרגול פתוח לכל שיטות היוגה
  • ניתן להצטרף לקבוצה באופן שוטף בכל עת
השיעורים יחלו בתאריך 15.5.2020 בין השעות 08:15-09:15 בבוקר.
בקבוצה חברים מרחבי העולם - אוסטרליה, ארגנטינה וארה"ב, השיעורים נשמרים בדף הקבוצה וניתן לתרגל מההקלטות בכל שעה.

הרשמה ותשלום
מחיר: 100 ש"ח לחודש
הרשמה במילוי טופס הרשמה
התשלום יתבצע בסמס/וואטסאפ מאובטח דרך חברת משולם בהוראת קבע באשראי על סך 100 ש"ח בחודש ל- 6 חודשים.
התשלום יירד לא על חשבון מסגרת האשראי. ששת התשלומים יסתיימו בתאריך 15.12.2020

תכני שיעורי הבריגהו יוגה
מטרת תרגילי היוגה בשיעורים היא לבנות בסיס יציב בארבעת הענפים בהם עוסק בית הספר: 

1. רג'ה יוגה 
רג'ה יוגה, על-פי מסורת הבריגהו יוגה, כוללת סדרות עתיקות של תרגילים, המביאים את המתרגל לריכוז גבוה ולשקט פנימי. התרגול מהווה את הבסיס להשגת מטרתה העליונה של תורת היוגה: חקירה עצמית בשאלה "מי אני?" ויכולת לחוות את אותו ה'עצמי'. תרגילי יוגה למתחילים של הרג'ה יוגה הינם:
שלב א: מאנאס סודהי (טיהור המיינד), טראטאק (תרגילי ריכוז בעיניים פקוחות)
שלב ב: ארבעת תרגילי הרג'ה יוגה העיקריים, לפי מסורת הבריגהו יוגה- נאבי דיאן, שקטי שנצ'אר, אנגולי פראניאם ואמבוג' מודרא.

2. האתה יוגה
האתה יוגה היא שיטה עתיקה ולה ארבעה ענפים: אסאנות (תנוחות היוגה), פראניאם (תרגילי נשימה), מודרות (חותמים) ובנדות (מנעולים). תרגילי היוגה למתחילים עוסקים בשני הענפים הראשונים: אסאנות ופראניאמה. תרגילי היוגה למתחילים מקנים את הבסיס דרך אסאנות ופראניאם שהם הענפים איתם מתחילים את ההאתה יוגה.
פראניאמה: תרגילי נשימה המביאים לבריאות טובה ולהגברת כוח הריכוז. תרגילי יוגה למתחילים מחזקים את מערכת העצבים ומכשירים אותה בהדרגה להאטת הנשימה ולהשקטת ההכרה. תרגילי יוגה למתחילים בפראניאמה כולליםנשימות איטיות, נשימת יוגי מלאה, אנלום וילום
אסאנות: שהייה לאורך זמן בתנוחות המסורתיות של היוגה, בשילוב נשימה, ריכוז והרפיה. תרגילי יוגה למתחילים בענף האסאנות כוללים: חימום המפרקים, סוריא נאמאסקאר – ברכת השמש, טריקונאסאנה, ראקאנסאנה, מאטסיאנדראסאנה, שקטי פראנאם, פאסטשימוטאנאסאנה, בהוז'אנגאסאנה, סארוואנגאסאנה

3. שיפור היכולת באסאנות A.C.I 
שיפור היכולת בתרגילי היוגה ובתנועה באופן כללי, לפי שיטת ד"ר בילו לארגון הגוף. דרך ה-ACI אנו פועלים לשפר חמישה מרכיבים יסודיים: א. הליכה ב. יציבה  ג. שכיבה ד. נשימה ה. תנועה
תרגילים למתחילים – קאטה ראשונה של ACI הכוללת בתוכה אלמנטים המשפרים את ביצוע תרגילי היוגה למתחילים: גלגול אגן, כפיפה לפנים, שיפור ההקשתה, שיפור הפיתול ואינטגרציה בין השרירים הכופפים והזוקפים.